سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اموزش نحوه برش پلکسی گلاس

اموزش نحوه برش پلکسی گلاس

 

با سلام خدمت تمام مخاطب هایی که الان دارن این مقاله رو مطالعه میکنند ضمن ارض تشکر در این مقاله تصمیم داریم در باره ی (پلی (متیل متاکریلات) ، PMMA) صحبت کنیم.

 

بدون شک ، زندگی و کارهای روزمره ما تحت تأثیر قرار گرفته است و هیچ چیز پس از همه گیری COVID19 یکسان نخواهد بود. مواد محافظتی مانند اکریلیک (پلی (متیل متاکریلات) ، PMMA) ، در حال حاضر بخش مهمی از این زندگی جدید شده اند. اکریلیک هایی که با نام Perspex یا Plexiglass نیز شناخته می شوند در حمل و نقل عمومی ، تاکسی های خصوصی ، اماکن عمومی (پارک ها ، سواحل) ، بیمارستان ها ، مشاغل خصوصی و غیره نصب می شوند تا خطر آلودگی بیشتر ویروس را کاهش دهند.

 

اما ، افزایش استفاده از اکریلیک در صنایع مختلف و برنامه های کاربردی ممکن است باعث خرابی و آسیب های زودرس بدون آزمایش قبلی و ارزیابی کیفیت شود. بنابراین ، ما اکیداً تأمین کنندگان اکریلیک و OEM ها را تشویق می کنیم تا قبل از استفاده آزمایش های جامع را انجام داده و شرایط واقعی زندگی را شبیه سازی کنند.

 

به طور دقیق تر ، مقاومت کششی ، مقاومت در برابر ضربه ، مه و انتقال برخی از ویژگی های معمول برای صفحات حفاظتی شفاف ساخته شده از اکریلیک هستند. استحکام کششی معمولاً طبق دستورالعمل های ISO 527-1/2 با استفاده از دستگاه تست کشش جهانی انجام می شود. این آزمایش قدرت مواد ، کشش و همچنین افزایش طول قبل از شکست را نشان می دهد.

 

علاوه بر این ، مقاومت در برابر ضربه ورق حفاظتی اکریلیک معمولاً با روشهای آزمایش ضربه آونگ Izod یا Charpy مطابق ISO 179 یا ISO 180 تعیین می شود. آزمایشها با استفاده از تستر ضربه آونگ انجام می شود که می تواند در دماها و تنظیمات مختلف کار کند.

 

در نهایت ، پارامتر مهم دیگر Haze و انتقال ورق اکریلیک است. متداول ترین روش آزمایش از طریق تستر Haze و Transmission یا اسپکتروفتومتر است که در استاندارد ASTM D1003 مشخص شده است.

 

در اینجا در Impact Solutions ، ما متخصص آزمایش پلاستیک اکریلیک و سایر محصولات مشابه مانند پلی کربنات ها هستیم. ما می توانیم به شما در طراحی برنامه تست مناسب برای هر برنامه کمک کنیم و از هرگونه خرابی زودرس جلوگیری کنید.

 

لطفاً با کارشناسان آزمایش ما در Info @تماس بگیرید یا با شماره 44 (0) 1324 489182 +44 (0) +تماس بگیرید.

 

ما حتی در این روزهای سخت باز هستیم که با مسئولیت پذیری برای محافظت از مردم و در عین حال جامعه اطمینان حاصل کنیم که فقط محصولات ایمن در بازار عرضه می شوند.