سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ACRYLITE Resist

ACRYLITE Resist: آیا به دنبال صرفه جویی بدون به خطر انداختن یکپارچگی ساختاری پلکسی برنامه خود هستید؟ این ورق اصلاح‌شده با ضربه که قبلاً با نام ACRYLITE PLUS شناخته می‌شد، زیبایی و شفافیت اکریلیک را با عملکرد ضربه‌ای بالا ترکیب می‌کند تا لوازم فروشگاهی و نمایشگرهای POP ماندگارتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد. ACRYLITE Resist را می توان به راحتی و ماشین آلات از جمله برش، مسیریابی، شکل دهی و سیمان سازی ساخت. مشتریان ما از ورق های ACRYLITE Resist در طراحی و ساخت گلخانه ها، هتل ها، ادارات، مراکز خرده فروشی و موارد دیگر استفاده کرده اند. حتی در مناطق کم نور، این ورق اکریلیک با ضربه بالا، نور و وضوح بصری را به حداکثر می رساند.

 

ACRYLITE Satinice: هر جا که به انتشار نور بهینه نیاز باشد، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. ورق های اکریلیک ساتینیس تعادل کاملی بین انتشار و انتقال نور برقرار می کنند و آنها را به سطح اکریلیک ترجیحی برای استفاده از نور پس زمینه تبدیل می کند. اکریلیک شفاف ساتینیس از لبه تا لبه ظاهری مات دارد و سطح جذاب آن در پنهان کردن اثر انگشت، خراش یا علائم ساییدگی استثنایی است. ما ورق های شفاف و سفید را ارائه می دهیم که می توان از آنها برای ساخت پنجره های شیشه ای رنگی، نیمکت های روشن، پارتیشن های حریم خصوصی، غرفه های نمایشگاهی و موارد دیگر استفاده کرد.

 

یکی از نگرانی‌های اصلی افرادی که تابلوهای نور پس‌زمینه، وسایل روشنایی تجاری و نمایشگرهای POP تولید می‌کنند شامل نقاط داغ LED است. ال‌ای‌دی‌ها می‌توانند باعث ایجاد الگوی نقطه‌دار روی مواد ورق اکریلیک استاندارد شوند، اما این مورد در مورد ورق اکریلیک LED مشکی صدق نمی‌کند. ورق اکریلیک LED مشکی ما LED های روشن را حتی در تابلوهای با مشخصات کم پنهان می کند و می تواند نور هر رنگی را منتقل کند و آنها را برای نمایش های خرده فروشی، غرفه های نمایشگاهی و موارد دیگر مناسب کند.

 

ورق اکریلیک با لبه های سبز رنگ، ظاهر شیک و پیچیده یک شیشه را همراه با عملکرد پانل های اکریلیک ایجاد می کند. ورق پلکسی آجدار دارای یک سطح بافت دار و در عین حال شفاف است که آن را بیشتر به یک ماده خاص برای استفاده در پارتیشن ها، شیشه های بالکن، کابینت های حمام، رومیزی پاسیو و اجزای مبلمان تبدیل می کند. بافت های آکریلیک آجدار برجسته و شیک هستند و امکانات منحصر به فردی را برای طراحان و دیگر متخصصان صنعت فراهم می کنند. ما همچنین ورق اکریلیک لوسرن FFV و Innsbruck FFX بافت دار را برای پرداخت منحصر به فرد عرضه می کنیم.

 

علاوه بر ورق‌های اکریلیک شفاف، ورق‌های PVC، تخته‌های HDPE، ورق‌های استایرن با ضربه بالا (HIPS)، پانل‌های اکریلیک آینه‌ای، پانل‌های پلی کربنات و موارد دیگر را نیز ارائه می‌کنیم.